سوالات متداول/ 14 دلیل برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
گل سرخ 313 - تيم رستگاری
بازاريابی شبكه ای شركت مرواريد پنبه ريز داراي مجوز رسمی از وزارت بازرگانی

١. آیا با کار پارت تایم در نتورک مارکتینگ می توان موفق شد؟

دقیقاً. در واقع این امری است متعارف. شما می توانید تجارت نتورک مارکتینگ خود را به عنوان یک شغل پارت تایم و بدون از دست دادن منبع درآمدزایی حال حاضرتان شروع کنید تا وقتی که شغل نتورک مارکتینگتان درآمدی را که میخواهید برایتان به ارمغان بیاورد. بهترین بخش کار اینجاست که برای انجام این کار محدودیت ندارید.

٢. آیا من باید محصولات را رو در رو یا در مجالس یا ملاقاتها بفروش برسانم؟

 نه. یکی از مهمترین خصوصیات نتورک مارکتینگ این است که موفقیت در آن با به کار گیری روشهای مختلف و گوناگون حاصل می شود. شما روشی را بر میگزینید که با آن راحتترید.

٣. آیا نتورک مارکتینگ همان طرحهای هرمی است؟

دقیقآ نه. البته نتورک مارکتینگ و طرحهای هرمی از جهاتی شبیه به هم هستند، اما تفاوت مهمی بین آندو است که طرحهای هرمی را غیر قانونی جلوه می دهد. در طرحهای هرمی درآمد شما فقط از طریق عضوگیری افراد در سیستم حاصل میشود. گاهی اوقات هم محصولی با قیمتی سوال برانگیز شامل طرح است. در یک کمپانی نتورک مارکتینگ قانونی، به توزیع کنندگان بر اساس فروش محصول شرکت پورسانت داده می شود. در نتورک مارکتینگ با آموزشهایی که به افراد مجموعه تان میدهید مجموعه تان رشد می کند و از این طریق نیز پورسانت دریافت می کنید. برعکس طرحهای هرمی، در نتورک مارکتینگ مهم نیست که شما در کجا قرار می گیرید یا اینکه چه زمانی وارد می شوید، شما میتوانید حتی از افرادی که زودتر از شما وارد شده اند درآمد بیشتری کسب کنید. در صورتی که در طرحهای هرمی سود اصلی را افرادی که در رﺃس شاخه ها قرار گرفته اند میکنند.

به عبارت دیگر؛ کسب درآمد در نتوورک، بوسیله فروش مستقیم محصولات با کیفیت و دارای استانداردهای بین المللی است ولی در طرحهای هرمی اینچنین نیست، یعنی یا محصولی وجود ندارد و یا اگر هم محصولی وجود داشته باشد دارای قیمت بسیار بالاتر و نبود کیفیت و استانداردهای تایید شده است.

۴. من یک فروشنده نیستم، پس این کار به درد من نمیخورد؟

درحقیقت مطالعات نشان داده اند که افراد با هیچ تجربه ی فروش در نتورک مارکتینگ فوق العاده هستند. در واقع، این مطالعات نشان دادند که این افراد در مقایسه با کسانی که قبلآ درگیر کار فروش بودند موفقیت بهتری کسب کردند چون نتورک مارکتینگ ربطی به فروش ندارد. حداقل نه آنگونه که مردم در مورد فروش فکر می کنند. نتورک مارکتینگ در مورد به اشتراک گذاشتن حقایقی راجع به شرکتی است که شما در آن مشغول فعالیت هستید.

۵. چقدر پول میتوانم از این طریق به دست بیاورم؟

حقیقت این است آنچه را که بکارید درو می کنید.

این روش، کار میکند... اگر بخواهید.

قشنگی کار در این است که درآمد شما رسوبی است. به این معنی که شما در ازای کاری که امروز انجام میدهید در آینده درآمدزایی میکنید.

۶. آیا برای موفق شدن در این حرفه باید افراد زیادی را ساپرت کنم؟

نه. اگر شما در هر ماه یک یا دو نفر را ساپرت کنید میتوانید در نتورک مارکتینگ فوق العاده باشید.

٧.ساپرت افراد در این حرفه چه اهمیتی دارد؟

اهمیتی ندارد شما چقدر باهوشید، ثروتمندید یا فعالید. به هر حال زمان ما محدود به ٢۴ ساعت در روز است. با ساپرت افراد، شما میتوانید به طور مجازی خودتان را تولید کنید. صدها و حتی هزاران نفر را که به طور غیر مستقیم برای شما کار می کنند. حمایت افراد همچنین امنیت را برای شما در این حرفه به وجود می آورد. چرا؟ در خیلی از تجارتهای مرسوم، اگر شما مریض یا ناتوان بشوید یا بخواهید به یک تعطیلی طولانی مدت بروید چه اتفاقی می افتد؟ شما ضرر قابل توجهی را متحمل خواهید شد.

 اما در فرایند ساپرت افراد و ساختن زیر مجموعه در نتورک مارکتینگ، شما میتوانید برای خود آزادی مالی را به ارمغان بیاورید.

۸. آیا نتورک مارکتینگ طرحی برای "زود پولدار شدن" است؟

نه. زود پولدار شدن یک افسانه است. این امر در جهان امروز اتفاق نمی افتد. البته، تعداد کمی استثنا وجود دارد، اما خیلی کم. اگر یک شبه پولدار شدن آرزوی شماست بهتر است به سراغ قمار بروید تا نتورک مارکتینگ.

۹. من افراد زیادی را دیدم که در این حرفه موفق شدند، اما فکر نمی کنم من بتوانم از عهده ی این کار برآیم؟

افراد زیادی از هر طبقه و نوع زندگی در نتورک مارکتینگ موفق شدند. اگر شما مشتاقید، میتوانید در نتورک مارکتینگ موفق شوید.

١۰. من وقت کافی برای شروع تجارت نتورک مارکتینگ ندارم؟

 این دقیقآ دلیل ورود شما به نتورک مارکتینگ است. در کنار آزادی مالی، نتورک مارکتینگ به طور خاص برای ساختن آزادی شخصی در زندگیتان به وجود آمده به طوری که شما بتوانید هر چه که میخواهید در زندگیتان انجام دهید.

١١. آیا سرانجام اشباع اتفاق نمی افتد؟

این هم یکی دیگر از تصورات غلطی است که توسط رسانه ها جا افتاده. حقیقت این است که هیچ شاهدی برای به وجود آمدن "اشباع" در نتورک مارکتینگ نیست. در ضمن، نتورک مارکتینگ در حال حاضر یک صنعت جوان و نوپاست، میلیاردها نفر در دنیا هنوز اسم نتورک مارکتینگ را نشنیده اند. اما در جواب این سوال که چرا اشباع اتفاق نمی افتد یک دلیل اصلی وجود دارد: زمان. در امریکا هر ساله ده ها هزار نماینده جدید وارد نتورک مارکتینگ می شوند. بخشی از آنها افراد جوانی هستند که به دوره ای از زندگیشان رسیده اند که وارد یک تجارت بشوند. تعداد زیادی نیز هستند که به این نتیجه رسیده اند که به یک تجارت خانگی نیاز دارند. به هر حال دلیل اصلی: بازار بسیار پهناور است و پتانسیل ها بی شمار.

١٢. من نمی توانم درگیر نتورک مارکتینگ بشوم. این کار یک تجارت "واقعی" نیست؟

این کار واقعی است. نتورک مارکتینگ در حال حاضر یک صنعت چند میلیارد دلاری در دنیاست که شامل میلیونها نماینده و هزاران کمپانی فعال در کانادا، مکزیک، اروپا، ژاپن، نیوزلند و... میباشد.

١٣. من قبلآ تجربه ی نتورک مارکتینگ را داشتم. من در این کار موفق نخواهم شد؟

فرض کنیم شما وارد یک شهر جدید شدید و تصمیم دارید برای عصرانه بیرون بروید. متاسفانه، رستورانی که شما انتخاب کردید غذای وحشتناکی را برای شما سرو میکند! اما به خاطر این تجربه ی وحشتناک شما تصمیم به ترک خوردن عصرانه در هیچ یک از رستورانهای آن شهر نمی گیرید. نتورک مارکتینگ نیز از این قاعده مستثنا نیست. کمپانیهای بزرگ و خوب زیادی وجود دارند و همچنین کمپانیهای بد نیز کم نیستند. اما نتورک مارکتینگ برای شما کار میکند! شما فقط کافیست به یک کمپانی درست بپیوندید.

١۴. من در حال حاضر پول کافی برای پیوستن به یک کمپانی نتورک مارکتینگ ندارم؟

به دستش بیار! اگر یک مرسدس ۶۰۰۰۰ دلاری کاملآ جدید در ازای ١۰۰ دلار به شما پیشنهاد بشود، حاضرید این پول را از هرکجا که شده جور کنید؟ بروید و سرمایه ی اولیه را جور کنید چرا که شغل نتورک مارکتینگ شما میتواند خیلی بیشتر از مرسدس برایتان بیارزد.

موفق باشید

تيم رستگاری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:سوالات متداول,14 دلیل برای موفقیت,
ارسال توسط تيم رستگاری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دریافت همین آهنگ
فيلمهای آموزشی
داغ کن - کلوب دات کام